sie sind hier: startseite / alle beiträge / grippaler infekt

schauen

beitrag von: Goldrute

grippaler infekt

in schdoi weans eini gschdessn
und da sepp mochd grooße aung. 
ea kaus kaum glaum:

wos is des fia a sauarei!
soid i mei kind ins fuada legn?
de ficha do foas maö?

da sepp schaud auf sei frau.

des schnaufn foid ia schwaa 
und sie hod roode aung.  
haiallergie vielleicht 
oda zfü gwaand in letzda zeid. 

und sicha hod si si vaküüd.
wei moadsdrum koid iss a.

jessas maria, sogd da sepp.
ea siagt si nimma ausse.

review von: peter rosei

dein grippaler infekt liest sich wie eine travestie auf weihnachtliches krippenspiel - schräg und hinterfotzig; gelungen.
Christine Zureich sagt
20.01.2022 16:40
ich lieb einfach deinen Sound, immer wieder!
Ulrike Titelbach sagt
20.01.2022 16:47
ja, etwas hinterfotzig sollte es schon sein ;-).
und jo, des jesuskindal in da frischn haimaad gibt hoid scho wos hea.
Manuela Bibrach sagt
20.01.2022 18:48
ich liebe diesen dialekt, nicht erst seit deinen gedichten aber jetzt noch mehr ;-).
Ulrike Titelbach sagt
21.01.2022 12:46
tausend dank für die wertschätzenden rückmeldungen, an ch. und mascha und nicht zuletzt natürlich auch an peter rosei ... das freut mich wirklich sehr, merci!
Sofie Steinfest sagt
22.01.2022 15:33
Phänomenal! Witz und Können vermählt. Und ich schmeiß mich weg ob der "Haiallergie" die borg ich mir demnächst aus, um zu irgendeinem Handkuss nicht zu kommen.
Ulrike Titelbach sagt
22.01.2022 15:42
knicks und merci, sofie!
Ulrike Titelbach sagt
22.01.2022 15:38
wie recht du hast, vor manchen handküssen sollten wir uns doch wahrlich drücken :-/
Nina Bauernfeind sagt
23.01.2022 13:07
So super!